Monday, September 20, 2010

*sIgH*

salam..hye all..huhu lame x ngupdate blog nie..bz lorh ngn arie raye open house sane sini (pdhl x g pon) wat open house tok kwn2 (thx kpd yg hadir) cover tido blk n cm2 lg la...plus kering idea nk mengarot dlm blog nie..ngeee~~ :D
hurmmm...nk taip pe ek??hah...wat mase nie...rasenye aku akn ilang dlm dunie blogger ku sbb esk nk blk shah alam blk (malas gile woo) bile aku da de kt sane mknenye final exam tggl 2weeks je lg...hurmmmm mampu ke x aku nk m'hadapinye nnt??rase takot yg amat sgt pon ade..yela bnyk gile kot aku ponteng kelas (aku ponteng b'sbb k coz aku bkn jenis kaki ponteng) tok sem nie..hope sgt sem depan xkn wat prangai cm nie lg!!n harap2 for dis final i can do all out n try my best!! amin~~
ermmm..cpt tol mase b'lalu kn??rasenye baru je puase..tup2 da raye..n rasenye baru je raye tup2 da nk kene balik sane blk...hurmmmm..cpt2 la cuti sem..xsaba rasenye nk g tenangkn fikiran.. bnyk tol masalah dlm pale otak aku nie (masalah yg cari sndri)...SERABOOT giler weh!!
ya allah ya tuhanku..kau tabahkan lah hati hamba mu ini..kuatkan la semangat ku tok menempuh segale cabaran yg kau berikan padeku..permudahkanlah urusanku..amin~~
k la...bye
psstt : tetibe kn terase rindu sgt3 pade seseorang..hurmmm pelik tol ngn organ yg b'name HATI nie..ngade2 tol...(beb..aku rindu gile kt ko..kn bgs kalo ko dpt mengetahuinye) hurmmpphhh...semoge ko bhgie :)
_dek-an razali_

No comments: