Saturday, June 18, 2011

kL GaNgStEr DeRaWkS~~

assalamualaikum..
heyya :)
tajuk kt atas tu da basi kn?ok aku tau..hahaha
tp aku xkire aku nk wat review jgk psl cite nie sbb b'janggot aku tunggu nk tgk cite nie tau x?? :)
for sure aku tau aku agak lambat sikit wat review psl cite nie n aku sure ramai yg da tgk cite nie..tol x??
kt cnie aku share ape yg aku rase lps tgk cite nie..
for me cite kl gangster nie mmg SUPERB la!!terbaek wookkk....siyes x tipu punyeww
from starts towards end cite die berkait n penuh action *even ade part aku xberape nk suke sbb rase cm ouucchh sakitnye kalau kene tol2* tp cite nie siyes tgk bnyk2 kali pon confirm xde jemu punye..
TABIK SPRING la same pengarah,pelakon n sume yg t'libat dlm pembikinan cite kl gangster nie..
aku mmg puas hati gile la tgk cite nie compared to "kongsi"..
kite boleh tgk orang tu ade bakat ke x dgn tgk cite yg di arahkan oleh mereka.
bagi aku syamsul yusof mmg seorang pengarah yg hebat dlm cite yg b'genre action nie tp bile bab berlakon die nie mmg agk kureng sikit tp x b'makne die x bgs dlm lakonan die..n farid kamil plak aku mmg salute dgn lakonan die,die kalau berlakon mmg best tp bile bab mengarah,mmg nampak sgt kelemahannya di situ..tp masing2 punye bakat mereka yg tersendiri :)


ok aku nk kongsi sikit sinopsis cite kl gangster nie :
Malek adalah seorang gangster yang baru bebas dari penjara setelah tamat menjalani hukuman selama 5 tahun. Malek mahu melupakan dunia gangster dan pergaduhan lalu memilih untuk menjalani hidup sebagai orang biasa dengan azam baru. Sekuat manapun Malek cuba lari dari dunia gangster, dunia hitam itu cuba mengejarnya untuk menarik Malek kembali semula ke kancah pergaduhan sesama gangster. Malek berusaha meredakan amukan Shark yang kini mahu menguasai kawasan Kuala Lumpur. Kemunculan semula Malek adalah ancaman paling hebat buat Shark kerana Shark merasakan Malek adalah halangan paling buat dia untuk muncul menjadigangster terhebat.Lebih parah lagi, Jai iaitu adik kandung Malek kini berpihak kepada Shark dan menjadi orang kanan Shark yang paling setia. Sanggupkan Malek menumpaskan adik kandungnya sendiri? Berjayakah Malek menentang Shark? Bagaimana nasib Malek nanti?Masihkah ada peluang untuk Malek memperbaiki dirinya?
tgk poster die pon gempakkn??

time nie kn si malek nie sgt hensem sbb bdn die yg taf tu..auww  *melting yaww*

sape xknl die nie??x lain x bkn abg long dil!!!hahahah penyeri cite nie..muke selambe ngn lawak2 die tu :)

nie lagi sorg..ajib!adoiii muke ganas tp ayat bikin wa gelak je..x abis2 ngn "sengat" die tu tp x sangke hebat jgk lwn2 nie smpai last skali "penat" hahahaha sempoi ah sofi jikan nie
ok..aku nk sarankan rakyat malaysia yg x tgk lg cite nie g la tgk weh..x rugi tgk cite nie caya lah sama wa..wa talak tipu punye wooo..tp kan..cite nie cm ade sambungan je sbb nye??mase shark tembak bapak tiri die si king tu die ade cakap "wa tau ape yg lu da wat kt mak wa" - lebey kurang cm tu la kn..kt situ cm t'gantung sikit ape yg king da wat kt mak die??n ade lagi tp aiyaaa wa sudah lupa woo..xpe la kire pejam mate je nie...cite nie mmg superb!!!owsem guys!!g la tgk sape yg xtgk lg tu :)support la sikit MALAYSIAN brandkn?n proud to be malaysia *ecehh..tetibe*                                                                                                                    k la..sampai cnie je..tata                                                                                         
_dek-an_
*nota kaki :
-nie blog aku
-aku meluahkan ape yg ku rase
-kalau x suke jgn bace
-aku seorang yg tidak sempurna,jgn jd kn diri ini jd lg x sempurna
-sempurnakanlah hari mu
-chekiedaut :)
-peace (*_-)v


No comments: