Monday, June 6, 2011

sPiRiT LiKe FiRe

assalamualaikum..
hello..wassup guys??
hurmmm..dunno y aku da xde mood lg nk update dlm blog aku nie
cian my boogie bloggiee nie da b'sawang2 da..
sori ye hunny bunny i t'pkse betray u x luahkn pape lg kt u atas sbb2 kemalasan yg menular dgn rakusnye
ok back to main point..
ecely entry kali nie aku nk post lagu je
tp oleh sbb aku nie mmg suke sgt merepek ngn ayat yg pnjng2 so pd sape yg m'bace blog nie
nsb korg la ye kene bace pebnde yg aku tulis nie
cm biase aku ckp nie blog personal bkn blog gosip
so ape yg ado dlm blog nie more to my personal life la
ikot dan aku nk tulis ape ikot suke aku k..x suke xpyh bace..FULLSTOP!!
hahaha..da la pnt lak bebel2 nie even tu adalah hobi aku
jom layan lagu nie


sape yg xtau lagu nie kn??sume org tau psl lagu nie
nk tau x pestime aku dengo lagu nie kn??
aku cm.....WOW best giler lagu nie
mmg tabik spring la same penulis lirik n penyanyi pon best suare dorg(jeles tau aku xde sore cm tu) T__T
pas denga bnyk2 kali lagu nie aku dpt rase 1 mcm perasaan dlm diri aku
bulu2 rome sume nye jd tegak (hah!!jgn nk pikio lain ye)ahahah sbb kn lagu nie
1 mcm semangat bile denga lagu nie..mmg impressed gegila le :)
so tanpe membuang mase sile2 le tekan butang "play" n moh la kite nyanyi sesame ye
1 MALAYSIA!!
motif entry psl bnde nie??tah aku bosan n xbole tido tetibe denga lagu nie n rase nk post dlm nie..muahahahaah..gilo!!
enjoy k
sekian merepek
_dek-an_

*nota kaki 
-nie blog aku
-aku meluahkan ape yg ku rase
-kalau x suke jgn bace
-aku seorang yg tidak sempurna,jgn jd kn diri ini jd lg x sempurna
-sempurnakanlah hari mu
-chekiedaut :)
-peace (*_-)v


No comments: