Saturday, June 18, 2011

ori!!baek punyew

assalamualaikum..
td kan tgh dok layan2 utube aku jumpe lagu nie
so aku nk share kt sini tok di kongsikan bersame korg
enjoy k :)


kt bawah nie ade liriknye sekali : 
Menjadi Diriku-Edcoustics


Tak seperti bintang di langit
                                                Tak seperti indah pelangi
Karena diriku bukanlah mereka
Ku apa adanya
Dan wajahku memang begini
Sikapku jelas tak sempurna
Ku akui ku bukanlah mereka
Ku apa adanya
*)
Menjadi diriku
Dengan segala kekurangan
Menjadi dirikuAtas kelebihanku.......
Terimalah aku
Seperti apa adanya
Aku hanya insan biasa
Ku pun tak sempurna
Tetap ku bangga
Atas apa yang ku punya
Setiap waktu ku nikmati
Anugerah hidup yang ku miliki
Back to *)

so..amacam?da denga x??best kn??
lepas aku denga lagu nie kn..terase ade jarum yg cocok aku
tp cocok bkn sebarang cocok nie cocok semangat namenye :)
lepas denga lagu nie aku rase cm mmg patut aku jadi diri aku sendiri
jgn jadi org lain or plastik beg *even selame nie aku mmg jd diri sendiri je*
da pnt da asyik nk jage atie org lain tp atie sendiri x pnh terjage :'(
lagu nie jgk da buatkn aku seda yg kite ptt bangge n bersyukur ngn ape yg kite da ade skang nie
jgn ade rase iri or cemburu dgn org lain n yg paling penting jgn jd HIPOKRIT!!
jadi lah diri sendiri n berpijak di bumi yg nyate k :)
khidmat pesanan masyarakat yg di bawa oleh
_dek-an_

**know me 1st and then u can judge me**
*nota kaki :
-nie blog aku
-aku meluahkan ape yg ku rase
-kalau x suke jgn bace
-aku seorang yg tidak sempurna,jgn jd kn diri ini jd lg x sempurna
-sempurnakanlah hari mu
-chekiedaut :)
-peace (*_-)v


No comments: