Sunday, June 12, 2011

aLoNg LaN dA tUnAnG :)

assalamualaikum..teeheeee
hello guys..wassup huh ? :P
nk share skit la arie nie kn abg sdre aku tunang..oyeaayyhh!! :P
die nie dulu mama aku jage dari darjah 3-6
so kami membesar b'same n aku mmg anggap die mmg cm abg aku sendiri
mase die ckp die nk tunang tu deym shit!!aku x caye doe
along lan(nama pggln kitorg kt die) nk tunang??aiyooo bia betik
smpai la td arie kejadian baru aku caye abg aku da tunang weyh!!
alhamdulillah sumenye berjln ngn lncar even dlm mjlis yg sgt2 simple,sederhane n havoc gile...
this is my 1st experience nk time org baru dlm fmly aku..along org 1st bg fmly belah ayah n dorg pon ikat xlame hanye 6bln je(xlme je lg)..hope sumenye akan berjalan lancar sampai la ke hari kemuncak nye
insyaallah :)
kpd kak iqa thx sbb sudi time along n harap dpt jage along dgn baik..n welcome to Maalip's family :)
to along : ko pon same,jage kak iqa tu bebaik if de prob sile settle dgn elok jgn nk mara je tau :)
wishing both of u happily eva afta :) amin
jom la layan gamba2 yg x seberape nie
(aku asyik amik gambo gune cmre org sbb cmre wat hal so xbnyk la gamba aku ley tepek kt cnie)

hantaran (5 berbalas 7)

y 2 cincin??rupenye merisik 1 cincin tunang 1 cincin

bakal our new family member..hope kakak nie pon sporting n gile2 cm kitorang :P (gaye tu da ado) haha

aku suke tgk cup cake nie :P

bersame "bakal mak2 mertua"
nie je gamba yg ado dari aku..nk tgk lg kene tunggu next upload la bile aku da collect dari sume org..
enjoy de pic n plz 4 their happiness
*excited gile tgk my family member nk kawen..x sabar nk tunggu sandingnye*
**siyes pnt gile arie nie turun naik kl ngn jln die perrghhh nk muntah rasenye..k la mau bobok dulu.papai**
selesai sudah
_dek-an_

*nota kaki :
-nie blog aku
-aku meluahkan ape yg ku rase
-kalau x suke jgn bace
-aku seorang yg tidak sempurna,jgn jd kn diri ini jd lg x sempurna
-sempurnakanlah hari mu
-chekiedaut :)
-peace (*_-)v



No comments: