Friday, January 7, 2011

ReaLLy AdOre WitH ThEm~~

assalamualaikum...
hey guys..cm biase arie nie aku nk merepek lg sbb aku MALAS nk bkk buku time2 cm nie (bai..exam ko arie selase sikit pnye suko atie ko xnk bukak buku yo) arie nie aku nk merepek psl gurls yg bertudung and how dorg memperagakan tudung with fashion (aku sndri pon xreti nk wat cm dorg nie weh...rock kapak xlyn pon bnde2 cm nie tp suke tgk mereka yg juz nice n comfort with it) :) nie adalah senarai colan2 nya....

1st
yuna = superb!!cantik tgk her style with hijab plus kasut boot die tu bikin wa goyang..grr~ :s
3 words for yuna : styloo .. coolioo .. tabikspringwoo .. (err..bole ke??lntk la kn)
aku mmg adore gile ngn yuna sejak lagu die yg malatopp2 "dan sebenarnya" kuar ng radio..siyes aku mmg tabik spring same ini akk sbb 
1st : die pndai main gitar(aku jeles tau)
2nd : pndai buat lirik(lagi la aku jeles)
3rd : sgt berbakat(nie aku mmg xpuas atie)
hurmmm...kn best kalau aku ade bakat cm yuna nie.. *sigh*
lagi best kalau dpt duet ngn die (chaaittt perasan..ko pikir suare ko best cm yuna??)
ye sy seda diri!! (e_e) so sad..isk3

2nd
nie plak sape xknl kn?name die fatin liyana..umo same ngn aku..aku adore die sbb de way she own her dressup..org cntk pakai ape pon cntk kn??da la cantik bijak pandai lak tu(doctor wannabe) aku nk jd doctor jgk tp otak nie xmampu nk bwk all de sbjct plus aku sgt suke la main2 amik biomed nie pon kontang kanting lg..ouuchh :(
3 words for fatin liyana(adoi pnjng sgt name die nie hah) :
santhek .. pandai .. talented :)
yang pasti die cantik dgn bertudung :) kagum btol ngn org cantik2 nie
p/s : suke sgt bace belog kamoo :) yaww!!korg bole intai2 belog die disini

3rd
whoooaahhaaaa...nie kalau xknl xtau la den nk ckp po...haahahaha dis kakak name die maria elena zarul (aku suke sebut name die ala2 gedikz yaww!!i like!!korg x like sudah..ado den heran?) aku mmg t'sgt la adore ngn ini kakak after tgk video clip die yg nie 
after aku tgk video clip tu..i've juz said WOWW!!she's crazy yaww!!i like coz bole jd geng...yeaahaaa
i jd bertambah2 adore with her bile tgk kulit die yg so flawwleesss yaww!!i wish my skin also like her!! (yaaww..kalau nk jd cm die make sure ur jari jemari x gtl dok usik pimples yg dok tepek2 kt muke tu) *sigh*
plus camwhore die yg gile2 tu..die wat la muke buruk gile tahap ape skalipon die ttp CANTIK n aku SGT jeles yaww!!and 1 lg care die ckp slang (cm nie ke eje slang?ahh lantak la..bm mase spm dpt b3 je kot oppss..kantoi plak) ala2 british yaww!!i suke..i suke.. :) 
dan yg paling penting die cantik bile bertudung 
3 words for her : crazy .. funny .. hapPENING!! ngee
i really wish dat we can duo together yaww!!
korg kalau nk knl lebih dkt who's maria elena zarul (nk sebut lg ala2 gedikz yaww) klik sini k
p/s : suke sgt intai belog kamu yaww :)

4th
shiqin..bdk nie classmate aku ecely..aku sgt suke tgk die sbb die pndai bermain dgn fashion n pakai pe je nmpk cantik...kalau nk tau makcik nie sgt la kecik lg keding bdn nye..kecik sgt2 xtau la bape berat bdk nie agknye..ngaaa~~
dan yg plg penting die sgt cantik dgn bertudung :)
3 words for her : gaya .. mutu .. keunggulan waaa~~
next time kite g karok lg ye makcik :)
nk knl ngn shiqin?intai2 la fb die kt sini

5th
makcik nie plak name die aida..classmate aku jgk merangkap bestpwen aku kt msu..dulu makcik nie sombong gile ngn aku..igt aku bajet sgt la nk kwn ngn die..rock kapak ngn gegurl mane bole msk kn??lalala~~tah cm ne kami jd kwn baek smpai skg.. yeayy..sgt hepi kwn ngn die nie sbb die jns xksh n ok je kalau aku ajk g mane2..syg ko lebey makcik :)
3 words for aida : skinny jeans .. supergirl .. 125z .. (pe kes masuk 125 plak??aida je yg tau) ;P
cm biase..aida sgt cantik bile bertudung yaww!!babe..frenship 4 eva k..sayang ko (^_^)
nk knl ngn die x?rajin la intai fb die kt sini 
but sorry for guys..she's taken okeyh!!takat nk kwn bole je kot..yaww!!pakai entam je..mampos kalau bf die tau..lalala~

6th
nie lagi sorg classmate aku merangkap bestpwen jgk..name die syiekha..tp die x bertudung (bile la makcik nie nk pakai tudungkn?)..aku adore dgn die punye muke..sgt la clean and clear gitu..ala flawless yaww!!*sgt jeles kulit aku x secantik die* tgk la pic die cm artis pon ade kn..kn..kn??iye kan la ek :) die nie kn sgt la baik ngn aku tp u guys bttr watch out k!ini olang hah bnyk balan punye olang..if u langsi same ini olang lu mmg cali mati woo...sgt la garang kalau org wat taik ngn die..die ade silat maa..ngaaa~~nsb baek wat mase nie aku xde wat hal ngn die kalau x..mmg naye la..weee~~syg ko jgk makcik :)
3 words for makcik : memang .. semat .. pic ko .. ngaaa~~
nk knl wif garang gurl nie x?klik sini
but hati2 tau coz bnyk die nie bnyk fb fake..maklumla org cantik :D


p/s : sori kpd tuan2 punye empunye picca...sori sbb curi gmba korg withour ur permission..amik juz nk show how i really adore all of u (bole pakai ke ayt nie??ngaaa~~)... *peace no war*
selesai merepek (baru teringat ade keje yg nk kene anta esok tp xsiap lg!!adoii)
tata all
_dek-an_

No comments: