Tuesday, January 4, 2011

tEoRi LuCu~

aku jumpe lagu nie mase tgh info pasal 1 of  my fav indie band (boneca).lirik lagu nie menarik n aku mmg la sgt attrack ngn gurls yg pndai gitar (ecely aku jeles sebenanye :'( *bile la nk pandai main gitar nie) 
TEORI LUCU
Nananana nananana nana, nana
Nananana nananana nana, nana
Dunia hari ini, semua mengaku seni
Lebih baik jadi diri sendiri
Negara hari ini, kurang lelaki kualiti
Jangan salahkan skeptikal mentaliti
Kau apa kurangnya? Hip tapi sempit
Siapa kata lelaki dan perempuan tak bisa menjadi kawan karib?
Lucu!
Nananana nananana cukup, cukup
Nananana nananana cukup, cukup
Ada apa dengan Valentine?
Bila ku ada teman-teman, cita-cita, masa depan
Kau mungkin fikir ku “in denial” atau ku suka yang sejenis
Oh tak mungkin, hak ku memilih
Jadi aku solo, tak bermakna bolos
Memang ku sendiri, tak bermaksud aku mahu kau punya kekasih
Lucu!
Nananana nananana cukup, cukup
Nananana nananana cukup, cukup
Aku selesa menjadi aku
Dan engkau bukannya aku
Aku tak perlu teori lucumu
Cuma buat sakit perut
lepas denga lagu nie aku terfikir tol jgk ape yg wani nie nk sampaikn..verse 1st..kalau korg perasan skang ramai sgt nk show off bakat masing2 xksh la ngn photography,video or whatsoever..masing2 nk tunjuk kreativiti masing2..tol x?n psl lelaki tu plak ade btolnye sbb malay guys zmn skang aku tgk da nk hmpir pupus..mane la pegi agknye "lelaki2" gagah kt malaysia nie??lelaki yg memuliakn martabat seorang wanita dgn menjage kehormatan kite sebagai wanita (insan yg lemah)..ape yg aku nmpk hari nie (even xsume guys mcm tu) dorg b'couple semate2 nk "brg" da dpt lps tu tgglkn je mcm tu...xptt wat cm tu tau x?tu sbb skang bnyk GILER kes buang anak!!yg di slhkn gurls yg gtl la,gurls yg sexy la (aku tgk gurls b'tudung pon dorg rembat jgk),pdhl kalau guys tu xmtk or hrmt awek die cm fmly die msti bnde2 nie xkn jd..sbb gurls nie penuh ngn sifat malu n kalau dorg x di ugut,pujuk rayu cth : (ape bukti ayang cintakan abg?) msti dorg xbg punye..tp yg aku peliks bile nk kawen pndai plak cari yg perfect..hurmmm sbb guys yg da makin pupus nie la ramai gurls b'alih arah (jd peng la,lesbo la) even aku nie pon xde couple smpai skang (i'm str8 okeyh!!) sbb aku tkt ngn guys zmn skang nie...lgpon bg aku x mati pon kalau xde couple mase tgh study nie..kalau ade jodoh aku insyaallah kawen jgk 1 arie nnt (moge aku dpt la jodoh yg baek.amin)..1 lg aku suke part guys n gurls bole jd sahabat karib..hurmmmm bg aku bole je kot asalkn kite ade batas (syg die hanya sbb kwn n no more than dat..insyaallah bole jd sahabat smpai bile2) :) hah..kalau korg nk denga lagu "toeri lucu" nie bole keliqs di sini enjoy de music k n have a nice day :)

No comments: