Saturday, January 15, 2011

eXaM dA aBeS wOii~

assalamualaikum..
hey guys...kabare??juz share ngn u olls arie nie aku da abis exm (mid sem je kot) hehehehe...
dgn berakhirnye paper RM td maka tamat lah sudah mid sem aku..ee aiii xtau la cm no result den nnt.aiseehhh
so kt cnie nk share a couple of pictures yg smpat aku snap td..plus arie nie aku telah di dera oleh makcik2 aku..aida n kak iley..ade ke ptt dorg suoh aku pakai baju kurung??pdhl dorg tau aku pnye la x suke pakai baju kurung..bkn sbb ape den nie keras xcm gurl lain jln n duduk tu x sah la kalau x mengangkang!!hahaha adoiii x ke buruk beno rupenye..tp nk jage atie kwn pnye psl aku gagahkn diri jgk pakai..ngeee~ (aku tau korg mmg nk kenekan aku??xpe2 nsb baek aku syg korg) :) tp kan..sayang xdpt snap bnyk2 pic sbb yg lain da kelaparan maklumlah exam kol 9 xsmpt nk breakfast pastu lak aku kene rushing blk melake coz arie nie bday ayah  aku..(happy birthday ayah..sorry la lupe nk wish td..jap g kang kak long wish ye)
(ish..ape punye anak la)

so..cm biase let's the pic talks =)


 nie la bakal2 model wannabe MSU yaww!!
(kak iley posing nk sakaratul mautt je) hahaha


 mcm sekse je aku pakai baju kurung tu kn?(stokin belang2 lagi nokss)


 senyuman kepuasan after kluar dari dewan exam =) (domokun pon nk intrframe jgk)


presenting......bunyik jam loceng la plak!!asyik drum roll je kn..hoho
KAK ILEY n de crew!!
(mak tiri kite arie nie pakai baju merah ang2 yaww!!nk tau sbb pe??aku pon xphm pe bnde yg die ckp td psl ape tah kaitan antara kaler baju dgn hari)

maka dgn ini bole lah kami bersuka ria sblm tibe exam final la plak...now tgh prepare tok battle of de band..aku xkire!!aku nk jd participate jgk!!lantak la suare aku sdp ke x nk jgk jd participant!!anyone yg ade band xde vocalist TOLONG LA amik aku jd vocalist korg juz tok MSU pnye battle of de band tu je..plzzzz (tp kan..sonyap jo BOTB tu..jd ke idak?den pon xtau)

selesai aku merepek
_dek-an_

No comments: