Friday, January 21, 2011

K.A.W.A.N

assalamualaikum..
hey guys..apa khabar hari ini?? --> chaaiittt sgt la baku
entry kali ini nk story psl KAWAN..korg yg bace blog aku nie msti ade kawan kn??ecelykn..ape itu KAWAN ek?nntikan psl kawan in my next entry k :) (tu pon kalau igt n ade idea nk tulis pe..hak3) td kan aku ade t'bace notes dari kak moon punye facebook..kak moon nie my ex-classmate mase kt msu..--> sila klik sini kalau nk intai
lepas aku bace notes tu..aku agak setuju ngn ape yg kak moon ckp..penuh makna tersendiri..cayalah kak moon kalau nie btol2 ayat yg kluar dari otak mu itu..hahahaha
so..aku nk korg bace n hayatilah maksud ayat nie ek..


"Ambil Lah masa untuk memahami hati dan perasaan seOrang kawan,
kerana dia juga seorang manusia....dia juga ada rasa takut.....ada rasa bimbang...sedih...dan kecewa....marah..dia juga ada kelemahan dan dia juga perlukan kawan sebagai kekuatan...kita selalu melihat dia ketawa....tetapi mungkin sebenarnya dia tidak setabah yang kita sangka.....
Hargailah kawan kita........."
*sorry aku ade tambah sikit2 :P

kak moon ayat ko mmg auuwww~~ so touche' la..
n mmg btol ape yg ko ckp tu kak....mmg kene la ngn aku (luaran nmpk je cm keras tp dlm atie ado taman tu)
kepade semua yg pernah mengenali aku..THANKS SGT2 sbb pernah n sudi jd kawan aku, tahan ngn perangai aku yg agak terok nie, denga sume cerite yg kluar dari mulut aku tanpe kenal erti bosan dengar mulut nie membebel(maklumla mulut xley nk tutup ade je cite nk cite), ikot je mane aku nk g n sanggup share moment2 yg best bersame korg..thx sgt2 aku happy dpt kenal ngn korg sume..n harap korg happy kawan ngn aku..coz aku da cube wat yg terbaek tok menjadi kawan korg :) n aku nk korg tau aku nie hanyalah manusie biase yg banyak sgt kekurangan n kelemahan..harap korg dpt terime aku seadanya ye
pade yg baru kenal ngn aku,don't worry kenal dulu hati budi aku cm ne then baru korg judge nk continue kawan ngn aku ke x k? sbbnye aku nie jenis yg simple je..sekali korg wat baik ngn aku 10x aku baik ngn korg dan begitu sebaliknye...simple kn?? :)
so..kepada sesiapa yg mempunyai kawan,tolong la hargai mereka n terima mereka seadanye..
selesai sudah
_dek-an_


No comments: