Thursday, January 20, 2011

MiSs My WaTcH

assalamualaikum..
hye2...entry tok pagi2 bute nie adalah pasal jam aku si G-shockentotku (kakak aku yg bg mase last 2 year punye bday)
JAM tu DA HILANG WEYH!!!
adoiii..aku pon xtau sape yg amik pdhal aku ltk dlm bilik aku bersame cincin superman aku..aiyoooo da tnye sume org sorg pon xngaku (yela sape nk jam burok lagi beso tu kn??) tp mslh nye jam tu ttp da hilang!!!xke pelik bin ajaib je bole ilang dlm rumah???hailaaaaa mmg wadafakk!!
syg gile kot kt jam tu sbb kakak aku a.k.a org yg aku syg bg of coz la aku syg bende yg die bg tanpe mengire brape la harge jam tu..(10riyal ke 20 riyal 100 riyal den x kesah weh)
even kawan aku si yana tu suke dok kutuk2 jam beso aku tu tp aku wat xtau je sbb hanye aku je yg tau betape bernilai nye brg tu bile ia daripada org tersayang
n now jam tu da hilang..mestila aku sedey wey!!n bile aku dok repot kt yana(mmg hobi suke la dok repot kt bdk sekor sorg nie)
yg wat aku terbakau(bhse melake R akan jd U) ngn dak yana(1 lg bhse org melake gune "dak") die bole bantai gelak tanpe segan silu (cm aku nmpk plak die gelakkn?)n siap ckp "padan muke ko" n die t'sgt la hepi bile dpt tau jam aku tu hilang...
eee..time tu kn aku rase nk gigit2 je tinge die tau..very de x patut gelakkn aku dlm kesedihan begitu..auwww huuu~~ yana..kau mmg kejam deh!!

*now jadi kenangan je la

so..nk xnk mmg kene beli jam baru la kan sbb aku x bole la plak xde jam kt tgn coz rase lain..
then td si kemba ajak aku tmn dorg g uptown shah alam..mase tgh survey2 brg dorg tu aku cm t'bekenan la plak kt ade 1 jam nie (tok pengetahuan korg aku nie sgt la cerewet dlm beli brg keperluan aku sbb jenis aku pentingkn kualiti dari kuantiti..err..ade kaitan ke??ahh lantak la) 
so dlm kes nie nk xnk aku beli jgk la..xde la mahal nau (1 lg bhse melake..mmg pure melake tol..tp opppss lahabau..hawau kau tu aku x sebut okeyh!!tu bkn bhse aku!!sorry) harge die 30hengget je..ok la tok sementare nie kn..n nie la hasil nye....

*setelah didesak oleh si kemba,akhirnye beli jgk


 *sile jgn kire bulu tgn sy k!!ye sy tau sy antare makhluk berbulu tp bkn keturunan beruk okeyh!!

bile da beli n pakai ok la..selesa
pada jam lame,sorry sbb aku da curang kt kau..sape suoh kau hilang??
xtido mlm tau x?penat otak aku nie fikir kt mane aku ltk kau :'(
kpd cik yana aku : sile tepuk tgn anda sbb sy da beli jam baru..huuu~~ (mesti kau suke kn aku beli jam baru n xpakai lagi jam gabak tu) :)
selesai jom kite tido
_dek-an_



No comments: