Thursday, March 17, 2011

kOnSeRt

assalamualaikum..
hye2..bertemu kembali
ok..kali nie aku nk cite psl aku g konsert 1.3.2011 yg lps
nie bkn rock bkn konsert jom heboh tp konsert amal malam penutupan minggu maulidur rasul peringkat MSU (btolkan sy jike sy slh) konsert ini melibatkan artis seperti SHAHIR (ko mmg ensem yaww!!),kumpulan rabbani (still mantoppp mcm dulu) n muadz..mule2 aku mmg xknl sape la si muadz nie kn..siyes mmg xpnh denga lngsung!!tp bile da knl perrghh..suare die mmg best weyh!!dasat GILER!!lagu2 beliau berasaskan hadis2 rasul yg di jadikan lagu..mmg syiokkk la denga lagu die plus suare die yg mantop tu x lupe jgk kwn die abg hafiz yg main percusion(err..cm nie ke eje die ek?ah lntk le jnji bunyinye same) time tu kn..aku da x tgk si abg muadz nie nyanyi..mate nie asyik dok tgk abg hafiz main alat muzik die..bayangkan la ek die sorg tp bole main bnyk alat muzik skaligus??WOWW!!tabik spring same lu bro...hahaha mule2 mmg cm mls nk g konsert nie bkn pe da la kene baya rm10 pastu la tema die ala2 islamik..tau2 je la kalau tema ala2 islamik pebende nk kene pakaikn?aiya!!
tp oleh sbb "ladies de rock" pegi aku pon dgn bebesar perutnye pegi la dgn semangat jaye..mau x nye da la kene pakai baju kurung pastu lak kene MAKE UP???WATTA!!teng..teng..teng...
hurmmmm..so nie la hasilnye..tgk je la gmba2 nie ek..ala cm x biase plak kn??muahahaha

*ej n alia

*rabbani tgh perform..terase lain bile ketiadaan arwah ustaz asri tp rabbani ttp mantopp weyh!!

*time nie da last..tgh selawat ke atas nabi..time nie kn shahir malu2 giler (alahai..u're so sweet like candy la bro) :P

*sblm di minta keluar dari dewan smpt cilck2 kejap ;D

*kt luar dwn tgh tggu fatin n sheqin amik otograf..aiya org ramai so xkose mak nok nk b'ratur bagai..click2 lg meletopss auww :P

*smile* :)

*bersame org kuat tok konsert nie..depa 2 nie la yg berjaye meracunie fikiran tok dtg cnie..muahahaha gurau2 je :)

mmg best mlm tu...tmbh best sbb ade gank "ladies de rock" la..bile depa nie sume ade mmg meriah la weyh cm konsert sendiri pon ado..muahaahah tp kn dlm best2 dok gelak2 tarikh nie aku akn igt sampai bile2 la..
sbb ade kejadian yg x best tlg berlaku..nk tau pebende??naaa...bia aku sorg je yg tau
tp syukur alhamdulillah aku xsangke aku bole menahan sabar smpai thp cm tu..
ini bermakne aku tlh berjaye m'control panas baran aku..kalau ikot aku yg dulu mmg da kene sedas due da tu..tp xpe..aku da maafkan die n aku tau slh aku jgk time tu..juz aku bole memaafkan
tp xkn sekali kali melupakan..tu je...
sekian
_dek-an_


2 comments:

ZieLaSiGadiScHumMeL said...

wah..berbaju kurung adek aku sorang nie...;D
baru la ayu..;D

hanis a.k.a dek-an said...

pakai terpakse kak :) sabo je la