Thursday, December 16, 2010

HiLaNg LaGi~

hye bloggie..hurmmmm lately aku mmg bz gile ngn assgmnt,lab report, prepare nk mid sem(ade ke??) hahha n so on la..so agk sukar skit nk update blog nie (even xde bnde menarik pon dlm blog aku nie..tp ADE AKU KESAH??) hurmm..entry kali nie nk ckp psl...2 org kwn aku yg da stop blaja dari msu..moon n stacy..aku xde la rapat giler ngn dorg tp ats dasar kwn aku agk sedih la bile dorg ckp dorg nk stop stdy kt msu..hurmmmm sedih beb bile kwn kite nk tgglkn kite...tp nk wat cm ne keputusan kt tgn dorg..aku doakn dorg akn berjaye dlm idop masing2..kpd moon kalau ko bace entry aku nie bha..aku nk ckp sori kalo aku de wat slh or silap kt kau ye...yela aku nie kn degil xnk denga ckp kakak..hahahah n thx 4 everything..sdp bha kau pnya batang buruk tu..t wat lg ye??aku syg kau tau n jgn lupekn aku kt cnie k?kalau dtg mlke jmput la ke rumah aku yg xseberape tu...n kalau aku dtg sabah make sure bwk aku jln2 k..syg kau kak moon!! :)
lots of luvs
-dek-an-

No comments: