Monday, December 27, 2010

tRaGeDi HaRi InI~

hey2 u olls...arie nie aku nk cite ape yg berlaku kt aku dari pg smpai la skg..kalau nk bace troskn kalau xnk ignore je k..huhu peace
pagi : aku bgn2 je (bgn pon sbb alarm nset momokak jo) tros tgk hp ade msg plak yg di hntr kol 4pg (jeng3 sapekah gerangn yg anta msg pg2 bute cm tu??hahaha..aku je yg tau) then aku tros rply msg die..pastu aku bgn cuci muke,mndi2 n tros g cari mknan (mano la bdn x godang cm nie hah) tgk2 ade nasi goreng + aym goreng = ape lg den bodal jo la..pastu kms2 brg sbb arie nie kene blk shah alam jgk coz esk de kls kol 8 so nk x nk mmg kene blk jgk..
tengahari : mama tnye nk lunch dulu or str8 blk then aku ckp kalau smpat aku mkn then aku siap2 nk g carwash nk mndikn si biru tu coz da lame xmndi daki pon da bnyk dok tepek kt bdn die..cian my muchuk..pas mndi2 tu aku pon bwk la blk si biru then tah cm ne (instinct yg agk kuat) aku rase de something yg tggl..check pnye check 1 alas kaki ilang..cari pnye cari sah mmg xde..pe lg aku pth blk la g carwash tu tnye..nsb aku baek sbb tokey carwash tu gnti blk alas kaki aku yg dorg da ltk kt kete mane tah..sabo jo la jang oit..nsb baek dpt yg baru..ngeh2...then aku meneruskn perjalanan blk ke umh 
petang : lps mama abs msk (cian mama aku xtlg msk pon..tu sbb la smpai skg xreti2 nk msk lg)ngeeee~ aku pon mentedarah ape yg ptt (aku pelik la skg nie kn aku cpt kenyang bile mkn..mkn sikit pon da kenyang kalau dulu b'tmbh2..tp skg hurmmm tah la nk kate diet brt x turun2 jgk..sabo jo la) lps kenyang aku tros kms2 brg aku msk dlm kete tibe2 aku perasan sandal aku HILANG!!waarrghhhh..aku cari la 1 umh xde then aku tnye sorg pon xnmpk (kalau bnde ilang kt umh aku mmg xkn ade sape yg nk ngaku..mmg bikin wa panas je) tibe2 aku t'igt b4 4 carwash aku ltk sandal tu atas kete mama (bijak pndai punye care kn pdhl pemalas nk ltk kt tmpt kasut..pdn muke aku) then mase aku blk dari carwash aku perasan kete mama b'alih tmpt SAH!!!mama angkut sandal aku skali n msti sandal aku jth kt mne2!!uwaaaaaa..aku sgt sedih xpsl2 kene beli yg baru (aku nie da la cerewet skit bab2 nk beli sandal nie) dgn pasaan sedey aku pon blk la ke shah alam dlm perjalanan mcm biase kalau tgh drive sorg2 cnfrm aku ngntok!!(habit yg xbole nk ubah kecuali ade tmn di sblh tp mulut lak xley diam..cm ne tu?)haha aku t'tido a few second n nsb baek xde pape yg jd..ngaaa~~nsb ko mmg baek kali nie nok..dlm keadaan ngntok tu tibe 1 kete nie t'lggr batu tah dari dtgnye PAP!!kene crmin dpn kete aku...(terpranjat mak nok..str8 segar mate aku time tu) pergghhh...nsb baek xde pape crmn pon ok je aku n nsb baek jgk batu kalau la besi ke ape x ke naye??xpsl2 jd cm ripley's believe it or not tu..huhuhu
moral of the story :
-nie blog aku suke atie aku la nk ltk ape
-jgn ltk kasut or ape2 ats kete tkt jd cm aku yg tlh kehilangan sandal ku..isk3
-JGN TIDO SEMASE MEMANDU!!
-berhati-hati di jln raye
-the end-

No comments: