Saturday, November 19, 2011

alhamdulillah ^_^

assalamualaikum..ho..ho..hoii kwn2(once again ko nie mmg perasan ade org bace blog ko kn?)
ahh..lntk le ade ke x jnji aku nk meluahkan ape yg ku rase hari nie..
ahhhh..hari nie rase sgt happy sbb ape yg aku rase kn pade entri yg lps --> klik sini da terjawab sdh..
rase lege sgt2 bile da dpt tahu kesudahan t'hadap kesengsaraan yg aku hadapi selame nie..huahuahuahua
ecely aku da kecut2 perut nk amik result pg td nk blk s.alam pon rase mls sgt2..brt hati nk tgglkn fmly aku  dlm keadaan cm nie..tp ape kn daye aku t'pkse :(
mase nk nk amik result tu cm2 jd,tu sangkut nie sngkut aku da risau da..tkt jd cm sem 3 dulu kantoi 3paper..
tp syukur alhamdulillah dlm sngkut2 tu akhirnye di permudahkan jgk jln nk dpt result n keputusannye ALHAMDULILLAH sgt3 ke hadrat ilahi sbb aku mmg xsngke akn dpt result sebegitu..bkn la result gempak smpai dean list tp utk org cm aku yg esk 1st paper kol 9pg tp hari nie ayah meninggalkn aku sekeluarge dlm keadaan kitorg xde kt sisi die mase die hembuskan nafas yg t'akhir..sape x sedih beb?Tuhan je yg tau cm ne sedih n hancurnye la hai bile dpt tau hal nie..ok2 aku da t'emo plak..ttp cite nie t ade mase aku update psl nie k..smbng blk cite result tu, siyes mmg aku xsngke aku akn dpt result yg cm nie..time kasih sgt2 pd lecturer,kwn2 n fmly yg xputus2 tlg aku dari awl smpai la skg..aku xmampu nk blk tp hanya ALLAH je yg mampu membalasnye..xlupe jgk ku panjatkn rase syukurku t'hdp ilahi dgn limpah kurnianya jgk la aku dpt result yg cm nie..mmg x di sangke sbb mase jwb sume paper tu aku dlm keadaan keliru,rase cm xcaye pon ade,sedih n sume b'campur baur la xtau nk watpe tp berkat doa mama n yg lain2 aku tabah n jd lbh kuat tok tempuh sume dugaan n badai yg t'jd n bakal t'jadi dlm hidup aku..walau cm ne kuat dugaan yg ku terima aku redha sbb aku tau ALLAH xkn bg ujian kalo die rase aku xbole tanggung plus sume ujian yg diberi adalah utk mendekatkn diri aku kepadaNYA..mngkin sume ujian nie tok sedarkan aku yg da t'hanyut oleh arus dunia so ujian nie di turunkan supaya aku sedar n patah balik ke pangkal jalan.. (insyaallah aku akn cube m'jd seorang muslimah sejati n dpt memperbaiki diri ini) tp kan..errr bape bnyk ujian da..ce kire ce kire :) hehe
ok smbng lg,lps dpt result td kitorg decide nk g tgk wayang mlm nie cite "aku bkn tomboy" tgk trailer cm best so aku,kemba,ikin n dila dgn excitednye g la tgk cite nie..bab cite nie esk la aku review sbb ngntok giler babeng da nie..for sure ayat aku msti tunggang t'blk..ahh lantak la jnji aku sorg je phm ape yg aku nk luahkn da ckp....
once again nk ckp TERIMA KASIH pd sume yg bnyk sgt membantu aku..ALLAH je yg dpt membalasnye 
tamat sudah sekian
_dek-an_

*nota kaki :
-nie blog aku
-aku meluahkan ape yg ku rase
-kalau x suke jgn bace
-aku seorang yg tidak sempurna,jgn jd kn diri ini jd lg x sempurna
-sempurnakanlah hari mu
-chekiedaut :)
-peace (*_-)v

No comments: