Sunday, November 20, 2011

song of de day

assalamualaikum
hari nie tetibe aku nk share lagu
tajuk lagu tu "kita bisa"
korg pernah denga x??mesti la pernahkn??kalau x pernah confirm x follow sea games kt tv kn??
da2 xpyh merepek2 jom layan jap lagu nie


kat sini aku sertakan lirik die sekali

Wae Wa E O (Kita Bisa)

Artis : Yovie & His Friends



Wae wa e o, wae wa e o, wae wa e o, wae wa e o
Wae wa e o, wae wa e o, wae wa e o, wae wa e o
Lirik Lagu Yovie & His Friends – Wae Wa E O (Kita Bisa) Lyrics



Aku di sini kau di sana, tak menghalangi jiwa kita
Dalam hangatnya sang mentari satukan jiwa dan hati
Berpegang tangan dalam mimpi yang sama
Dan tunjukkan kepada dunia



Kita bisa, kita pasti bisa
Kita akan raih bintang-bintang
Kita bisa jadi yang terdepan
Bersatu bersama dalam satu irama
Terbang meraih kejayaan, kita bisa!



Wae wa e o, wae wa e o, wae wa e o, wae wa e o



Menang kalah bukan masalah
Persahabatanlah yang terhebat
Senyuman hangat takkan terlupakan
Dan tunjukkan kepada dunia




Kita bisa, kita pasti bisa
Kita akan raih bintang-bintang
Kita bisa jadi yang terdepan
Bersatu bersama dalam satu irama
Terbang meraih kejayaan, kita bisa!



Kita bisa, kita pasti bisa
Kita akan raih bintang-bintang
Kita bisa jadi yang terdepan



Kita bisa, kita pasti bisa
Kita akan raih bintang-bintang
Kita bisa jadi yang terdepan
Bersatu bersama dalam satu irama
Terbang meraih kejayaan, kita bisa!



Kita pasti bisa, kita akan raih bintang-bintang
Kita bisa jadi yang terdepan
Bersatu bersama dalam satu irama
Terbang meraih kejayaan, kita bisa!



Kita pasti bisa, kita akan raih bintang-bintang
Kita bisa jadi yang terdepan
Bersatu bersama dalam satu irama
Terbang meraih kejayaan, kita bisa!



Wae wa e o, wae wa e o



da dengar?amacam best x?bestkan..
pada aku lagu2 yg di hasilkan dari seberang kebanyakannya best2
pandai dorg nie gubah lirik n lagunye
mmg kene la ngn jiwa aku tp ade part lirik die tu cm xkene ngn org indon
sebagai cth : Menang kalah bukan masalah

                          Persahabatanlah yang terhebat


persoalannya di sini -> btol ke menang kalah bukan masalah n persahabatanlah yg t'hebat?sbb aku tgk sea games kali nie cm agk terok keadaanye especially penerimaan t'hdp kontigen malaysia?denga cite team malaysia bnyk kene sabotaj,gangguan n sebagainye..tu ape yg ku denga n bace kalo slh g tau la aku ye..bkn ape xbest la gado2 nie n lg x canthek kalo ko main kotor tok dptkn pingat emas??aduyaii..xbole ke main secare fair??susah sgt ke?aku tgk ade game yg cm kene rasuah je..x elok le cm tu?sggup ko gadaikan maruah semate2 kerane pingat??hey kalo ko xdpt pingat pon org xmara la tp kalo ko dpt pingat sbb rasuah mmg x canthek tu bhai..so pas nie harap2 le dpt bermain secare fair n square k?name pon "pertandingan" so mmg adat la ade menang n kalah tu..pd yg kalah jgn frust sgt,teruskn latihan anda n masuk lg tok next competition k..peace no war (=

kpd skuad harimau muda --> aku doakan korg berjaye la membawa pingat emas tok final nie nnt..tp kalau xde rezeki nk wat cm ne kn?jnji korg tunjukkan semangat berpasukan n yg penting main sungguh2 jgn buang bola n jgn gugup bile stat main..banyak2kn doa,solat n selawat k..insyaallah ALLAH akn merahmati kalian sume..amin (=

sekian dari sy
_dek-an_


*nota kaki :
-nie blog aku
-aku meluahkan ape yg ku rase
-kalau x suke jgn bace
-aku seorang yg tidak sempurna,jgn jd kn diri ini jd lg x sempurna
-sempurnakanlah hari mu
-chekiedaut :)
-peace (*_-)v

No comments: