Tuesday, November 22, 2011

ibu segala emas adalah milik kita!!

assalamualaikum
hye guys..
entry kali nie x lain x bkn nk story psl game semalam..HAHA
aku mmg puas atie kemenangan team bola kita meskipon pd awalnye aku x berape yakin kite bole menang sbbnye tau je la kite main kt indon pastu plak tau le org indon nie cm ne "peel" nye kn??tp alhamdulillah kedua2 pasukan memberikan persembahan terbaik semalam..gud job guys
akibat kemenangan Malaysia smlm umah aku jd huru hare ngn sorokan penyokong (nie aku ok lagi) tp bile part ade mamat nie dok lari2 bwk "jalur gemilang" smbil tiup horn bola (aku xtau pe name sbna die ala horn yg dorg dok tiup bile tgk bola tu) pastu ade group bwk kete pusing 1 kawasan umh smbl hon n jerit2 mekak2 dok atas tngkap kete (kalau jth pdn muke)..waisshhhhh WTF yo??ape kes korg nie?aduyaii poyo gile seyh..annoying giler aku tgk perangai korg..nsb la aku xde boipren n aku harap sgt jika ade jodoh ngn seorang laki (insyaallah) aku xnk boipren aku tu perangai cm korg..bia perangai gila2 tp jgn la menampakkan ko tu mmg gila!!ngnengot tol..hahahaha
da la jom kite layan sorotan video kemenangan negara kite smlm :

nie part goal dari asrarudin 1-1

nie plak penalty kick yg tlh memberikan kemenangan kpd team bola kita ;)

kpd team indon korg nk ckp ape,ckp la yg pasti "ibu segala emas" adalah milik kami MALAYSIA!!!
kpd team harimau muda congrates!!congrates!!congrates!!aku ucapkan kt korg..atas semangat juang yg xpnh luntur smpai korg berjaya membawa pingat emas tok negara..terima kasih sgt2 kepada apek selaku keeper yg bg aku seperti memiliki "tgn emas" or "tgn magnet" or yg same waktu ngannye..lu pek mmg bgs la..SALUTE!!!xlupe kpd player yg lain..thx again korg..korg mmg terbaik la..still bole main dgn bgs even mcm2 yg jd kt korg..jd kan sbgai pengalamn yg menarik as a football player k?syukur alahamdulillah EMAS milik kita MALAYSIA!!!
sekian laporan dari sy
_dek-an_
pssstt : arie nie aku skt tekak sbb smlm menjerit bagai nk gila..HAHAHA pdn muke aku =,='


*nota kaki :
-nie blog aku
-aku meluahkan ape yg ku rase
-kalau x suke jgn bace
-aku seorang yg tidak sempurna,jgn jd kn diri ini jd lg x sempurna
-sempurnakanlah hari mu
-chekiedaut :)
-peace (*_-)v

No comments: